KayraMihra Hayırlı akşamlar hanımlar. Çamlıca Erdem hastanesinde kendisi veya yakını doğum yapan oldu mu? Memnun kaldınız mı?
Pertefeza KayraMihra ben şuan oraya gidiyorum Sema hanıma memnunum Çevrem de var doğum yalan güzeldi dediler