Gonca112 konunun saptırıldığı fln yok.konu tam olarakta bu.varsa başka bi açıklaması yapında duyalım ozman.sizemi sorucam yazıp yazmıcamı.siz burda istediğinizi yazarken sizi goy goylamadığım için kendi fikrimi beyan etmek için sizden onaymı alıcam.gına geldi artık bebek kilosu yarıştırıpdurmanızdan…nie ozman burda post açılmıyo bebeğim şu haftada şu cm boyunda die…bi problem olsa dr söyler zaten sözüm ona burdaki annelere soruyorsunuz neyi acaba???
İnsanların hassasiyetlerine saygı gösterin biraz.
Geçin bu boş lafları…
Evet kıyaslıyorum ben bebeğim daha büyük deyin daha dürüst olursunuz…