Mervebtnrr Moraskina18 gynoferon 8 aydır kullanıyorum doğuma kadar da kullancam. Ilk başta kabız yaptı ama bünye alışınca normale döndüm onun haricinde bi sknti yasamamdm
Yenianneyimmm Moraskina18 decaviti içemiyorum ama demir ilacını kullanıyorum sadece dışkı renginde koyulaşma var başka bi zararını görmedim
detetedmom404 Zarar olan şeyleri doktorlar size vermez en fazla yan etkisi oluşur onları da hepimiz yaşıyoruz
Kadriyeeee Decavit içmek bana zulüm gibi geliyor 🙈 kusturuyor beni . kendimi zorlayıp içmeye çalışıcam bakalım umarım içebilirim 🙈
Chan İkisinide kullanıyorum. Bir sıkıntısını yaşamadım. Aksine bağırsaklarımı daha çok çalıştırıyorlar. Daha az kabızlık çekiyorum.