Merhaba kızlar gebeligimin son dönemlerinde gebelik zehirlenmesi yaşamıştım bunlara bağlı tansiyonum yükseliyordu şeker tansiyon ve zehirlenme olunca doktor 39. Haftada gel yatisini yapacam dedi. 39 olduğum gün hastaneye gittim yatisim yapıldı saat 8 gibi sunni sanci verildi ve başladı sancılarım zaten daha öncede nstde sancim çıkıyordu ama bu çok başkaydı. Saat ilerledikçe muayene geliyorlar gidiyorlar ama acilmam parmak ucu kadarmış bir türlü açılma olmadı sıcak suyun altına girmemi söylediler 2 kere duş aldım saçlarımı islatmadan anlık rahatlattı ama sonrasi daha felaket oldu. Gece 4 gibi gelip suyumu patlattilar suyla birlikte kanamam başladı açıklık da hala yoktu sabahın 7 sinde acikligin var diyip dogumhaneye gönderdiler dogumhanede 1 saat nstye bağlı kaldım ama yatakta durmak benim için işkence gibiydi. 1 saatin sonunda sancılarım cok fazlaydı acilmam da sadece 1 cm di bu şekilde günlerce sonuc alamayız dedi. 7.48 de benim tansiyonum bebegin nabzı düştü ve eşimden imza bize alınmadan direk sezeryana almalıyız seni dedi bir yandan da sancim dursun diye serum takıldı ama nafile. Hemen sonda takıldı ve ameliyathaneye gittim. Ama öyle bir titriyorum ki anlatamam. Narkoz verildi ama kalktığımda yoğun bakıma almislardi üzerimde battaniyeler sobalar… çocuğumu emziremedim mama vermişler. 5 gün hastanede yattım ama evladımı sağ salim kucağıma aldım çok şükür bugün 10. Gün oldu doğum yapalı. Her şeyi bilinçli yapmak o kadar önemli ki. Allah herkese kolay dogum yapmayı nasip etsin.. Çektiğim cefanın sefası çok güzel oldu. Bu da 9 aylık seruvenin sonu