12345mmm Feyza-nur Şubat ayında ev aldım ama ihtarname göndermedim 10 kasımda sözleşmesi bitiyor 12 eylülde ihtarname gönderdim ama evde olmadığı için muhtarlığa teslim edilmiş ve şu zamana kadarda itiraz vs gelmedi sözleşme bitiminde evden çıkartabilir miyim 🥹
12345mmm Bortubocek Şubat ayında ev aldım ama ihtarname göndermedim 10 kasımda sözleşmesi bitiyor 12 eylülde ihtarname gönderdim ama evde olmadığı için muhtarlığa teslim edilmiş ve şu zamana kadarda itiraz vs gelmedi sözleşme bitiminde evden çıkartabilir miyim 🥹
Bortubocek 12345mmm sozlesme bitiminde her turlu çıkarabilirsiniz ama eger kiraci karsi cikarsa “ihtiyac sebebi ile tahliye davasi” acmaniz gerekiyor..bunun sonucuda 6 ay ile 1.5 yil arasi suruyor
Deletedmom_8 12345mmm niye çıkartmak istiyorsunuz ki siz mi oturacaksınız yoksa başkasına mı kiraya vereceksiniz
AylaHilal Lütfen gidin gerçek hayatta avukat olduğuna emin olduğunuz kişilere danışın. Tek bir tavsiye gelmiş size ve tamamen baştan aşağı yanlış şeyler söylemiş. Ee ucuz etin yahnisi bu kadar oluyor. Hatta bedava etin demek daha doğru