MadameHappy34 pinar_033 2 saat ara île atistirma yapmaya calisin daha az agriyor..🤦♀️😀 ben de esimi gorunce daha Cok naz yapasim var az bir agri varsa Cok agri var diyorum..😁😁
TTtutku pinar_033 ben buz yiyorum gariptir iyi geliyo bide prilam kullanabilirsn bu haftadan sonra biraz artis oluyo bulantida insallah olmazda
Mrv_77_77 pinar_033 bende 8 hafta oldum geceleri bulantı var sadece bende de kusma yok sabah kalktığım zaman da devam ediyor kahvaltı yapana kadar bu seferde yemek yiyesim gelmiyor içim almıyor sana da oluyor mu canım iştahsızlık
Eceaysezdmrr pinar_033 bende7 haftalık oldm 2 gündür bulantım fazlalaştı ama baş dönmesi daha çok sık sık yer kayıyor altımdan sankı baş dönmesi yaşayan varmı
pinar_033 TTtutku önümüzdeki hafta gittiğimde yazdıracam doktoruma dikkat edin buz özellikle bu havalarda boğaz enfeksiyonu edebilir
pinar_033 Dilyara çok şükür kusma yok sadece bulantı kendimi o kadar sıkıyorum kurmamak.icin yoksa alışkanlık yaparım diye