Canebruu Kızlar merhaba 35+3 teyiz Nst ye girdim bugün sancım çıktı o ana kadar da pek bişey hissetmiyordum maşallah bebekte aşırı hareketli şu an tedirginlik yaşıyorum aniden suyum gelirse diye doktor dinlen hep dedi ama bu durumu yaşayan var mı?
Nesli-38 Nesli-38 ben bu durumu yaşamadım ama suyun gelmediyse sancıları cok sık değilse yalancıda olabilir egzersiz yapmaya çalış