Skrn1 sıcak sıcak salep çok iyi geliyor ben ilk kızımda ve doğumdan sonra hep hasta oldum bağışıklık sistemim zayıf olduğu için özellikle mevsim gecisleri illa beni hasta eder.. doktorum salep önermişti eğer doğumdan sonra da içerseniz sütünüz de artıyor yani bir deneyin ayrıca limon,karabiber ve limon karışımı doktorum önerdi bir sakıncası yok bı de limonlu ıhlamur iyi gelir..