seymanurer aktarlarda süt arttırıcı şeker var küp şeker gibi benimde 3 kere tamamen kesildi geri getirdim o çayla faydasını çok gördüm ziyadede diye bir markaydı aynısı olmaz belki ama farklı bir çeşidi bulmaya çalış bide onu dene ve moralini hep yüksek tut üzülme ve unutma emzirmek annelik diye bişi yok mama verirsin annelik yürekten gelir dogurmakla emzirmekle olmaz bebeğine sevgiyle bakman herşeyi yoluna sokar lütfen üzülme