@Babyyldz ben 1 senedir filan büstiyer kullanıyorum o kadar rahatki normal destekli ve telli sutyenlerimi hiç gözüm görmez oldu sadece emzirme atleti almayı düşünüyorum büstiyerin üstüne onu giyerim yanımda misafir vs biri olduğunda yada ben dışarı filan çıktığımda diye yoksa evde tekken sıkıntı yok 😁