Mrv_77_77 Slm kızlar Yalova da oturan var mı doktorunuz kim devlete mi özele mi gidiyorsunuz azıcık sohbet edelim
[silindi] Mrv_77_77 daha önce Yalova da uzmanlar da Derya solmaz a gittim çok memnun kaldım tavsiye ediyorum. 12. Hafta da kız dedi Şuan 33+2 haftalığım ve kesin kız ☺️
Kara77 Mrv_77_77 ben yalovadayim henüz doktorum yok resmen 😂 şuan 27+4 teyim devlete gittim ilk zamanlar ilyas bey vardı sonra emekli oldu dediler güya cihana gittim en son detaylı yaptır tekrar gel dedi bir türlü gitmek nasip olmadı sonra şehir dışına çıktım kontrol amaclı 2 kez doktora gittim orda ama. Şimdi kendime doktor arıyorum
Oykumir Mrv_77_77 Aktif Hastanesi’ne Aybaya Fatma Gürsoy a gidiyorum 2 sene önce de ilk çocuğuma ona gittim kendi istegimle sezeryan oldum çok çok memnunum güler yüzlü ve çok ilgili şimdi ikinciye hamileyim 14 haftalık ve başka doktor düşünmüyorum bile😏
Mrv_77_77 [silindi] benim cinsiyet henüz belli değil 8 haftalık olucaz yarın 😊ben erkek diye hissediyorum hiç yanılmadım şimdiye kadar diğer çocuklarımda da ne hissettiysem o oldu hayırlısı olsun sağlıklı doğusunda sizinse benimde
Mrv_77_77 Hiç duymadım o doktoru bende şu an aktifte Aybala Fatma gürsoy hanıma gidiyorum çok methini duydum sezaryenci doktor diyorlar kendisi için ama umrumda değil benim zaten sezaryen olcak Yalova da mı oturuyorsunuz başka bir yerden mi geldiniz
Kara77 Oykumir evet herkes çok iyi diyor onun için birde uzmanlarda filiz var ama sanırım aybalaya gidicem bende hem evim de yakın daha cazip geliyor 😊
Mrv_77_77 Kara77 çok Güler yüzlü bi doktor sohbette ediyoruz çok iyi aydınlatıyor herşeyi tek tek anlatıyor bazı doktorlar ultrasona bakarken tıp diliyle asistana bişeyler söylüyor hamile olan kişiyede bebeğin gayet iyi diyip geçiştiriyor ama Aybala hanım gösteriyor bu bebeğinin kalbi bu senin rahmin gibi herşeyi çok memnunum
Sellmaseellma Benim kayınvalidem orda arada bi kalmaya gittiğimde özel atakent hastanesinde inan ilker var çok iyi bir doktor tavsiye ederim
Mrv_77_77 Sellmaseellma İnan bey de iyi bir doktor muş duydum ama doktorun bayan olması benim sıkıntım olsa daha rahat anlatabilirim diye tercihim Aybala hanım oldu
Satiyeak Bende aktif de tuba hanima gidiyorum hamileligimin basindan beri. Normal dogum yanlisi bi doktor. Kibar,komik ve bilgili. Cok memnunum ❤️
Mrv_77_77 Kara77 eşim sormuştu bi arkadaşı vardı aktifte ama hatırlamıyorum diyor ben sorayım bi doktoruma bir daha ki sefere size haber veririm hatta eşim ben çok tutar zannediyordum ama tahminimden az mış dedi
Satiyeak Kara77 en son 5 eylul de sormustum canim. Normal dogum 4 bin,zorunlu sezeryan 4.500, istekli sezeryan 7 bin 500, prenses dogumuda 11 bin 500 demislerdi
Kara77 Mrv_77_77 bende bugün geldim aybala hanıma 😊 maşallah ilgili bir doktor herşeyi sordu söyledi benim birşey sormama gerek kalmadı bile. Doğum uctetelrini de sordum normal doğuma 5 bin dediler
Mrv_77_77 Satiyeak çok değil miş bence devlette Yanyana yatmaktaysa özelde doğum yaparım onun sıkıntısını çok çektim sezaryen doğum yaptığım için hem ağrım oluyordu hem hiç bişeye tahammülüm olmuyordu yanımda ki diğer doğum yapmış bayanın çok fazla yakını geliyordu ben bebeğimi emziriyorum pat odaya bi erkek giriyordu tlf seslerini kısmıyorlardı bebek sıçrıyordu sesten anlatamıyorum derdimi bu hamileliğimde eşime de söyledim özelde doğum yapıcam ne olursa olsun biz 20 bin 30 bin arası zannediyorduk