ilaylayy canım.bana ekşi elma çok iyi geliyor, gaviscon hayat kurtaran bir şey. Artık resmen 2 haftada bir şişe bitiyor bazen daha kısa sürüyor. Ayran, yoğurt onlarda iyi geliyor ama kısa süreli. Soda günde iki tane icmende fayda var. Onun dışında su içmek de biraz baskiliyor. Ama ben burada saydıklarım dışında ilaç da kullanıyorum mide problemleri için.