Elvinhasret 31 haftaya girdim bebiş karnıma çok baskı yapıyor hareketleri bile canımı yakıyor 😮💨 normalmi bukadr baskı yapması 😟
Dogukoo Elvinhasret bilmiyorum normalmi ama benimde öyle yırtıp cıkacak sanki kızlara soralım bu kadar hareket normalmi