Mello29 Karacamm 15+1 Hala daha prilama kullaniyorum aksam yemeginden sonra mide bulantisi oluyor bebisi hissetmeye yaklasiyoruz cok heycanli ama ben hic anlayamam gibi geliyor gazim var falan zannederim 😂😂😂
Minibebe Karacamm 16 haftalık karnim acıkınca bulantim oluyor sürekli yatma isteği var uyuma deil uzan yat yani. Yürüyemiyorum karnim agriyo halsizlik yorgunluk .. Ayy Dokunmayın çok fenayım gibi oldu 🤣🤣
Kubrabsyg45 Karacamm çok ağrım oluyor kasık özellikle arada belime vuruyor. Hatta artık yarın hastane gitmeyi düşünüyorum..normal mi değil mi çözemedim. Kanama leke vs yok ama
Karacamm Mello29 bende hala prilam kullanıyorum,demir ilacı içemiyorum midemi maffetti cinsiyeti nedir bebisinizin
_mom97 17 haftadayim. Sabah bulantim devammm ama ozellikle yumurta tarzi seylere. Surekli oguresim geliyo afedersin kokusundan. Kilo da alamamisim 55im cunku ilk 3 ay neredeyse hicbir sey yiyemedim
Karacamm _mom97 yaaa ilk gebelik mi hissedebilmek bende sabırsızlıkla bekliyorum,cinsiyeti nedir bebisin
Happy52 Minibebe aynı ben 🙈 ya acıkınca insanın midesi bulanır mı cidden bulanıyor hemen birşeyler atıyorum ağzıma bulantı geçiyor. Rahat bir hamilelik geçiriyorum çok şükür
Mello29 Karacamm ay o demir ilaci d vitamini omega 3 hangisi yapiyor bilmiyorum ama agzimin tadini öyle bir bozuyor ki sabahtam aksama sanki eksi bozulmus peynir yemisim gibi bir tad 5 kere disimi fircaliyorum günde gecsin diye minikkusun cinsiyeti erkek sizin ne
_mom97 Karacamm ikinci canim o yuzden daha erken hissettim. İlkte bende gec hissetmistim. Kız Allah nasip ederse🌺
Eceugur Merhaba 16+4 üm mide bulantılarım azaldı bitti çok şükür ama hareketlerini değil de sadece yerini hissedebiliyorum ağrı yapıyor o kadar 😅
BBuseY Kubrabsyg45 canım benimde kaşıklarıma vuran bişey yok ama belime inanılmaz şekilde vuruyordu şükür geçti ama ara ara yine oluyor 17+6 yız 🤗 rahim büyümesinden diye düşünüyorum baskı yapıyor
merination 15+5 im prilama devam bulantı da az az hala devam ediyor iki kez bırakmayı denedim ikisindede günde 3-4 kez kustum -4 kilo ile yola devam ediyoruz insallah kızım olacak 😍
Minibebe Happy52 Ayy çok şükür insAllah hep böyle devam eder canım ben hiç rahat deilim bide kızım var 3 yaşında oda yoruyor biraz
ilaylayy Karacamm inanılmaz mide yanmaları başladı geçmiyor gece 5 e kadar uyutmuyor hiç bir şekilde 17+5iz umarım çabucak geçer
Meli21 Karacamm suan 14+4 deyiz☀️ Bulantilarim hic olmadii kilo da daha almadim cok mutluyum umarim böyle devam ederiz🤣🤣
BBuseY Meli21 bnde 1 kilo aldım yarın 18 hafta olcaz inş kusma bulantım hiç olmadı ne bulsam yiyorum ekşi acı 🤭🤭
Kubrabsyg45 BBuseY bende enfeksiyon diye düşünüyorum ama gene de korkuyorum. Sağlıkla alalım inşallah kucağımiza 🌼