Bu Gece 2:50 de uyanıp çamaşırımda ıslaklık hissettim suyum gelmiş sanırjm dedim emin de olamadım WC ye gittim geri yattım hafif kasıklarda ağrı var yatmadan da belimde vardı sıcak duş alıp yatmıştım. 15 dk sonra daha yoğun bi ıslaklık geldi dedim bu su, eşimi uyandırdım haber ettim dedim sancım başlasın 5dk da bire düşsün öyle gideriz hastaneye acele etmeyelim. 10 dk içinde sancım başladı ve hemen 5 dk da 1 e düştü. Dedim doğru hastaneye , 3:40 gibi hastanedeydik o arada dayanılmaz sancılar vuruyordu 30 snlik. Hemen acile alındım nst ve alttan muayene ebe harikasın 7cm açıklığın var dedi. Nöbetçi kadın doğım uzmanına haber verildi sancı odasına alındım öncesinde resmî prosedürler imzalar damar yolu falan. Ebeler tekrar nst de bakıyorlar , doktor geldi o da baktı. Dedi hiç bişey kalmamış ben sana yardımcı olacam ama böyle bi ağrı acı tarif edemem gerçekten çok zor ve sancılı 😣 ağladım sancı vurdukça çığlık attım sezeryan diye bağırdım. Ebeler canım yaparsın nefes al deyip 4,5 ıkınmada bebişimi kucağıma almama vesile oldular. O arada çişim var diyorum tuvaletim var diyorum yap diyorlar 🥲 yapmadım ama. Kesi de atmadılar 4 dikişlik bi yırtık oluştu doktor dikti. Bebeğim doğunca tüm sancı kesildi karnıma koyduklarında herşey bitmişti. 5:35 de kızım doğmuştu. Sadece sonrasında çok üşüdüm ısınamadım. Normal dediler. Hala yaşadıklarıma inanamıyorum. 🤲🏻🥹🧿
37+5 ten dünyaya merhaba dedik ❤️