Edabykl seymataner7 hafif cikmis sancilarin ara ara 40 a cikmis ama yinede dusuk oyle asiri bi sancin yok
seymataner7 Czn2105 doktorlarda var diyo ama rahim ağzı uzunluğum iyi açılma vs de yok o yüzden çıktım hastaneden ama kasılmalarım ve adet ağrısı gibi ağrılarım oluyo korkuyorum
seymataner7 Edabykl henüz 27 haftalığım evdeyim rahim ağzı uzunluğum iyi açılmada yokmuş ama kasılma ve adet sancısı gibi ağrılarım oluyo
seymataner7 Edabykl açılma olduğu anlaşılabiliyomu? Yani sancılarım artarsa devamında açılmada olurmu
Edabykl seymataner7 sanci siddetlenirse acilma yapabilir alttan muayne edip kontrol etmesi lazim aciklik varmi yokmu diye
seymataner7 Czn2105 ilk yatışımı yaptklarında öyleydi sonra serum hap derken düştü şuan evdeyim ama sancı hissediyorum ara ara haala
Czn2105 seymataner7 tabi etkisini yitirdikten sonra serum tekrar sancı hissedebilirsiniz umarım zamanında gelir minik melek 😍🥹