Kızlar ikinci gebeliğim bu 20 haftalık oluyor bu gece. İlk gebeligimi hatırlayamiyorum. Bunda çok aşağıda hissediyorum bebeği sizde durumlar nasıl biliyorum büyüdükçe yukarı çıkacak. Fakat afedersiniz seyimde oynuyor irkiliyorum bazen. Yorulunca veya birşey taşıyınca aşağıya daha çok iniyor sanki. Doktora devlete gittim en son pek bişey öğrenemedim bu konuda. Sizin doktorlarinizin dediği birşey var mı