Sedaknr 18+4 olduk ve ilk hamileliğim ve gerçekten artık net bir şekilde bugün hissetmeye başladım aşşırı mutluyum ❤️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥳🥳🥳
Baltopu2 Sedaknr inşallah sağlıkla kucağına da alırsın canım,darısı benim başıma daha kucugux bakalım ne zman hissedeceğim 💃
Eldgrn Sedaknr bizde 18+2 olucaz hafif haraketlenme dışında hala net hissedemedim sabahları uyanınca bir de gün içinde çok hassas bir şekilde hissediyorum heycanla net hissetmeyi bekliyorum.
Eldgrn Sedaknr sürekli bende öyle yapıyorum ama işte bı sabahları uyandığımda biraz hissediyorum yoksa gün içinde nadir öyle net değil zaten hissetme de onu ariyorym bende🥰🤣🤣
Sedaknr Eldgrn hareket halindeyken bende hissetmiyorum ama biraz yürüyüş yapıp uzanınca kesin ve net hissetim 😂😂