TugceBoydas Kanamam ve 1 hafta sonrasında lekelenmem oldu. Doktora gittim düşük tehlikesi ve kesenin arkasında kanama olduğunu söyledi. 2 hafta sadece lavaboya kalkmama izin verdi. Kasık ağrısı da çekiyorum, ilk gebeliğim korkuyorum.. Daha 6+5 iz, beni bırakmaz dimi... Böyle bişey yaşayanlar var mı ?
Deletedmom434 TugceBoydas ağrılar o haftalarda yerleşme ağrısı olarak nitelendiriliyor fakat dayanılmaz bir ağrı ve tekrar kanama olursa tekrardan doktora görün🙏🏻
TugceBoydas Deletedmom434 dayanılmaz değil ve ara ara oluyor ağrım. Arada lekelenme olabilir demişti doktorum, kese arkasındaki kanama dışa vurmaya çalışabilirmiş
Yorgunanne12 İlk gebeligimde kahverengi akıntım vardı ama düşük tehlikem yoktu ilaç falan kullanmadim hiç yatmadim rutinhayatımı yasadım 10. Haftada ağır bi kanamam başladı kalp atışları yoktu suni sanciyla doğurmaya çalıştım yaklaşık 8 saat kadar ama olmadı kürtajla alındı yani demem o ki benim tehlikem olmadığı halde nasip olmadı bol bol yat allahın izniyle bir seycik olmaz doktorunu dinle ilaçları ihmal etme