Gozde0709 Yarın 34 haftalık olucam karnım midem çok sis gibi az yemek yesem gene sisiyo sanki karnım davul gibi dotkora gitmem gerek mi
Sahranr Gozde0709 normal canım bende şuan öyleyim 34+1 oldum ve aşırı bel ağrısı yaşıyorum karnım taş gibi oldu korkma normalmis yalancı sanciymis
eylulicten Gozde0709 ayni durumdayiz. 32 deyim normalde karnimin alti etti boyle eski kilomdan dolayi simdi tas gibi
Pamuk1 Benim de 34 artı 1, karnım sert aynı şekilde. Ama hiç yumuşak olmadı zaten genelde sert ve sivri 😏