Kizlar ben 4,5 aylik oldum , smdi bu bebek hareketleriniii kasıklarda mi hissetmem lazm yoksa tam olarak göbeğimde mi ? Göbeğimde böyle icinde yilan geziyomus gbi oluyorum ara ara , acaba o mu bebek hareketleri ya cok merak ediyorum ? Bagirsak hareketi falan dgl ama yani son blac haftadr olan seyler , vr mi fikir ?