brltnyy KıZlar bu haftlarda nasıl hareketleriniz her dk hareket ediyo mu benim ki sık değil ve derinden hissediyorum hareketlerini
Merve201119 brltnyy hergun duzenli hareket hissediyorum ama saymıyorum ayaktayken çok hissetmiyorum fakat uyanınca hissediyorum karnımı titretiyor bir degisik oluyorum neden oluyor anlamadım
Deletedmom_8 brltnyy gün içinde de sık hissediyordum 29. Haftada. Şu an 30 da. Yine aynı. Gün içinde de hareketli. Gece bir saatten sonra hareket etmiyor. Uyuyor sanırım. Net hissediyorum hareketlerini de. Biraz da bebeklerin karakteri ile alakalı bence. Kimi bebek gün içinde uyuyup gece daha hareketli oluyor. Kim çok fazla uyuyor
Elibo brltnyy poposu dışa dönuktur ellerı ayakları iç kısma dogrudur yuzu karnınızın içine dönuktur yani hareketler içerde kalır cok net olmaz
Ebru-EY Aynı haftadayız ve bende sizin gibi az az hissediyorum. Doktor bi sıkıntı yok diyor ama ne bilim. İnsan bi tedirgin oluyor.
brltnyy Ebru-EY evet haftası büyüdükçe hareketin artmasını bekliyorum ama değişiklik yok erkek bebekler böyle olur diyorlar sizin de erkek mi?
Celiktss Gün içinde abartılı hareketi yok, gece yatağa yan dönüp yatınca sanki yatağı tekmeliyo gibi hissediyorum😀sabah da ilk uyanınca oluyo aynısı