poncikmom 12.haftamda doktorum perinetolog arkadaşına gönderdi aynı hastane oda ben kız hissederken o dedi pat yüzde 80 erkek neee fln dedim tbi afalladım cnki ben ilk bu bebegim ilerliyor diğerleri küçük haftada kaybetmiştim her gittgmde şaşkınlıkla bakıyorum s😀 snra 16.haftamda rahîm ağzı gevşiyor du hop dikiş atıldı kontrol oldu hep hastanede değişmedi 18.haftada çağırdı kontrole daha benim doktor demezken o dedi yüzde yuz erkek die renkli de gösteri yüzünu gordum burnu ağzı eller ayaklar çok tatlısti bariz dediği çıktı erkek ve hareketli idi ben hissetmedim daha 3 hafta snra hissedersn dedi snra 19.hafta da yani gcen hafta kendi doktorum çağırdı rahîm ağzı suya plesanta bakmaya güzel demisti dedim cinsiyet siz demediniz bisey erkek dio dedim arkadaşınız evet erkek dedi oda dünde zaten
detaylı da gene erkek yanılmadı cihazı zaten süper ama işte smdi biraz geri kalmış kilo dan az alio daha çok ben almışım yedeklerim bana yaramış kendini de göstermedi pozisyon vermedi göremedik haftaya çağırdi organları normal çıktı şükür evde yatarak geçiyor günler yasak herşey yapamiom😀🤲🏻🌸