Gizemmkaraca 16 haftalık hamileyim ilk günden bu yana geçmeyen bir bel ağrım var yatamıyorum oturamıyorum yaşayan var mı?
Melike_1616 Gizemmkaraca benimde ağrım çok oluyo biraz ayakta durayım ya biraz iş yapayım belimin ağrısından mahfoluyorum bide ara ara kasık agrimla beraber oluyo bel ağrım çok ağrı çekiyorum doktora söyledim bı ilaç verdi iyi geldi bana ama ara ara agriyo yine geçmedi ya i
mylittlebabym 13′üm bende öyle biraz yürüyüm yada yoruluyum hem eğilirken kasıklarım batıyor, hemde belim çok ağrıyor.
Gizemmkaraca Y-S sanırım benimde kızım olacak geçen doktor kontrolünde öyle söylemişti doktorum haftaya belli olacak