Ebruerdi59 30+4 olduk. İç karnim buyuk. Gobegim neredeyse hic yok. Ama dunden beri kendimi agirlasmis hissediyorum. Karnımin altinda baski oluyor.birde karnım cok kasılıyor. Tas gibi oluyor. Annemdede erken dogum öyüsü var. Kardesimi bu haftalarda dogurmuş. Bende erken gelmesinden korkuyorum acikcasi.progestan ilk 3-4 aya kadar igne olarak kullandim. Sonrasında doktor fitiline başlatti ama fitil olanı kullanmiyorum. Doktorada kullanmadigimi söylemeye cekiniyorum. İnş. Bir sıkınti olmaz. Bir sonraki kontrol 2 hafta sonra. O zamn nst’ye girmemi istermi bilmiyorum ama ben girmek istedigimi soylucem. Cunku arada sancilarim oluyor. Ve erken gelcek diye cok korkuyorum.