Esrauysal T_tor 17+2 olduk cok şükür bugün şiddetli kasık ağrım vardı kızlar yaşayan varmi yahu hergun ağrıyor zaten de bugün bi başkaydı
T_tor Esrauysal benim de karnım acayip gerildi artık hareketlerini hissediyor musunuz ben henüz değil 🥺 heyecanla bekliyoruz ama yok tık
Aaysem 17+2 bulanti kusma devam. Beslenemiyorum adam akilli kizlar hala eksi kilodayim. Cok sukur ağrılarım yok.
T_tor Aaysem benim hiç olmadı bulantı hatta iştahım bu iki haftadır arttı. Sizin de bundan sonra düzene girer. Bazılarının ilk dört ay zor geçiyor. Sıkıntı yapmayın
Esrauysal T_tor ben sanki hissediyorum ama omu degilmi çözemiyorum kuzum şimdi şiddetli hissedemeyiz zaten
mutluebeveyn Biz de 17+1 iz kızlar bugün benimde bel ve sırt ağrılarım oluyor onun haricinde karın ağrım oluyor biraz arttı hatta yeme konusunda da bulantı için prillam kullanıyordum yarın bırakıcam inşallah kusmadan durabilirim ☺️