Reyhansahin Öncelikle merhaba,
Bu durumun geçici bir süreç olduğunu bilin isterim. İnanın sizle aynı durumdaydım ama geçti. Hep derlerdi bana da geçecek, iştahın açılacak diye. Aynen dedikleri gibi de oldu. Ben Prilam Dr kullanıyordum halen de devam ediyorum kullanmaya 19 haftalığım. Her şey geçip gidecek, 16.haftayla birlikte iştahında düzelmeler olacak.
Senin gibiyken süt, yumurta, muz vs çok tüketmeye çalışıyordum. Sen de bu tarz şeyleri yapabilirsin. İçini ferah tut, zorlanmayacağın günler yakında… :)