Kızlar 28 haftalık hamileyim sabahtan beri geçmeyen bel ağrım ve kasılmam var belimden dik duramıyorum bile. Bebek hareketlerini de vajinanın oralarda hissediyorum Normal mi acaba yoksa acile gitmem gerekir mı? Bu haftalarda böyle olan varmı.
- gebeliğim ilkinde hiç böyle olmadı bu haftalarda normal doğum sancısını da biliyorum Osekilde değil acı eşiğim de yüksek ama niye böyle oldu anlamadm normal mı acaba