Bet-53 a a merhaba canım bende bunu düşünmüştüm tani ki hayırlısı olsun sağlık olsun benm 39 hafta 10.10 denl geliyor ve bana hep 39 hafta dedi .ama geçen ki muanede 38 de alalimmdedi iri bebek dedi ilk seseryanin erken doğum olmus dedi onlem amaçli dedi bnde bilemedim yine de bakarız dedi 39 haftaya dedi hani sizin kac haftalık oluyor