Kızlar selam dün akşam idrsr testi yaptım ilk 5 dk da hiçbir çizgi göremedim sonra da umutsuzluğa kapılıp yattım. Sabah uyandığımda ikinci çizgi çok bariz belliydi şoka girdim. Daha önce aylarca banyoda bekleyen testlerim olmuştu ama hiç ikinci çizgi olmamıştı. Yarın regl olmam gerekiyor sizce hamile olabilir miyim :) yarın sabah veya cumartesi sabah erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum bu şekilde bir olay başınıza geldi mi ya da duydunuz mu acaba ?