38+6da nişan geldi haftasonuydu doktorum nst çekmeye git dedi hiç sancım yok diye gitmedim 😬 39+3 oldu kontrolüm vardı gittim vajinal muayene istedi 4cm açıklık varmış ama hâlâ hiç sancım yoktu nstde de çıkmadı yani ama onun gecesinde yatış yapıldı ve sabaha karşı doğum yaptım 39+4tr 😊