Rmysbyzt Kızlar bugün progestanın iğnesini yaptırdım 50 mg. Aşırı ağrıyor popom yürüyemiyorum nerdeyse😂 sizdede böyle oldu mu? Kaç günde bir yaptırıyorsunuz siz bu iğneyi? Yerleşme lekelenmesi yaşıyorum onun için yazdı doktorum
Busragy Rmysbyzt üç günde bir yaptırıyorum ilk üç ay sürekli kullanmam gerektiği söylendi ben de hiç acı yapmıyor☹️
Arzu_uu Rmysbyzt ben hem fitili hergun kullanıyordum progestanın hemde iğneyi benim doktorum her kanama olunca vurdur demişti ignenın ilk gün değilde ikinci günü bacağımı hissetmiyordum ağrıdan ve bu günlerce sürüyordu sürekli vuracaksan Allah yardımcın olsun canım zor bi süreç
Hediyemmm Bendede aynısı olmustu 3 gün kullandım baktım olmuyor doktora iğneyi değiştirttim progestan dex kullanıyorum hiç agrı yapmıyor ama diger iğneye göre 3 katı fiyatı daha pahalı agrısını çekmekten iyidir ☺️
Rmysbyzt Hediyemmm bide pazar yaptırıcam canım sonrasına gerek kalmaz inşAllah ya. Progestan fitilde kullanıyorum
Rmysbyzt Arzu_uu ne kadar vurulcağı belli değil canım ama bşde pazar yaptır dedi hepsini yaptırma bence dedi o yüzden bilemedim bende
Arzu_uu Rmysbyzt evet kanama ne zaman olursa vurdur demişti benim hep iki hafta arayla oluyordu kanamalarım o yüzden 15 günde bir vurmak zorunda kalıyordum fitili hergun zgünde 3 kez alıyordum çok şükür 17 haftala birlikte kesildi kahverengı akıntım ve kanamalarım darısı basına inşallah
VuslatSena9 Ben günde 3 progestan fitil olarak. Progestan ampulü ise her gün günde bir tane vuruluyorm haftalardir,rahim ağzı açıklıgm var
Hly263 Bende kese etrafında kanamadan dolayı 5.kez Progestan 50 mg ignemi oldum. Haftada 1 kez kullanıyorum. Haricen her akşam progestan fitil kullanıyorum. İğne çok kötü yapıyor 3 gün falan basamıyorum agrıdan
Denisss37 Rmysbyzt 3 ay boyunca hergün kalçadan kullandım 100mg. Artık vuruşacak yer kalmamıştı bırakalı bayağı oldu ama hala sızlıyor yerleri ☺️ İğne yağlı olduğu için kolay dagılmıyormuş.