Elifc12 Gyneferon kullanıyorum sabah 6da içmiştim şimdi de vitaminimi içiyorum sanıp tekrar içtim doktora mesaj attım ama daha cevap vermedi bir şey olur mu bilen var mı
NilAda16 Elifc12 bir şey olmaz. Benim de demim olması gerekenden düşük. Aynı ilacı günde 2 kere içiyorum :) panik yapmana gerek yok😁
Meed NilAda16 aynen canım birşey olmaz ben ilacın yanında bide demir içerikli içecek içiyorum zararı olmaz ona bakıyorsan ilaç içiyorsun ve yediğin içtiğin eşyalardan da demir var korkutma kendini ☺️
aylin-yurtseven123 Ben günde 3 tane içiyorum. 1 gün 2 diğer gün sabah öğle akşam maalesef ki kanım çok düşük🥹