2022ayti Merhaba, hormonlardan anlayan varmı? Prolaktin 180, Fsh 5,8 , Lh 2,4 . Adetin 2-ci günü bakıldı. Eğer bunlar normalse bebek neden olmuyor acaba
Tosbikannesi1 2022ayti bi sağlık çalışanı değilim ama eğer gebe değilseniz ve gebe kalmak istiyorsan prolaktin baya yüksek. Süt hormonu yüksek olduğu zaman sıkıntı oluyor diye biliyorum bence kadın Doğum doktorumla görüş konuş ilaç başlar yüksek ihtimalle
Rmysbyzt 2022ayti prolaktin çok yüksek geldi bana. Benimki 31 çıkmıştı doktorum yüksek demişti gebeliğe engel olan bir hormon o. Öyle biliyorum yani
Tosbikannesi1 2022ayti Diğer hormonlarını bilmiyorum nasıl olmalı .. birde tavsiye tsh baktır sağlık ocakları bakıyor diye hatırlıyorum.
kubraselcuk 2022ayti prolaktin 180 ise maalesef baya yüksek muhtemelen doktor ilaç verecektir bu hormonun yüksek olması sanırım gebeliğe engel 🤷
Tosbikannesi1 2022ayti Aslında normal ama gebe kalmak isteyen biri için normal değer değil. Benim 22 çıkmıştı ve ilaç ile düşürmüştü doktorum. Sen yine de bi kadın doğum doktorun ile görüş bence canım
kubraselcuk 2022ayti sanırım Azerbaycan olduğu için referans aralığı farklı siz en iyisi doktorunuza sorun🙏
Cigdem-12 2022ayti Ben sağlıkçıyım canım Türkiye de referans aralığı 4 ve 23 arası ama sanırdım farklı bi ülkede yaptığım için değerin yüksek duruyor ama referans aralığında olduğu için sizin ülkeye göre normal yine doktorun daha iyi cevap verecektir ♥️
Elibo 2022ayti prolaktin cok yuksek 18.0 mı direk 180 mi sınır 26 cunku gebeliğe engel bi durum maalesef prolaktin yuksekliği
gbdl2023 2022ayti diğerlerini bilmiyorum ama prolaktin yüksek benim 52 çıkmıştı ilaca başladık ilaçtan sonra hamile kalabildim
Paradise1_ 2022ayti prolaktin süt hormonu ve süt salımı yapıyor vücut bebek için bebek oluşması için gard oluşturuyor diye düşün ilaç kullanman kazım bunun için. Ben 52 iken tomografiye girdim kanda ayrıca değerlere bakıldı. Beyindeki bez de sorun oluyor olabilir. Endokrinde kontrollüydüm ben çocuk denerken bile ilacı kullanıyorsun hamile kalınca bırakıyorsun.
Cigdem-12 2022ayti Değerlerinin hepsi yapılan testin referans aralığında bence gayet iyi değerlerin 😇 moralini bozma doktora göstersen yeter