Zynpeylul1616 Arkadaşlar 8 hafta 2 günlük hamileyim bugün devlet hastanesinde doktora gittim geçen haftada gitmiştim kese var bebek gözükmüyordu yarında özele gidicem buyum ihtimalle alttan mua. Edecekler başına gelen varmi acı oluyor mu? Bebek gözüküyor mu?
Rmysbyzt Zynpeylul1616 alttan bakınca daha net görünüyor bende çok baktırdım bir zararı yok kendini kasmazsan acımaz. Karından baktıkları zamanda idrara sıkışık olmamı istiyor doktorum daha iyi görünüyor sanırım
Dogukoo Zynpeylul1616 evet görünüyor bi sıkıntı olmuyor genelde alttan muayene düşüğe sebep oluyor diye düşünen çok insan var ama öyle bişey yok sana diyen varsa duyma bile acı yok girerken bi anlık bişey oluyo ama acı diyemem huylanma gibi diyeyim acısa bile dayanılmayacak bişey asla değil korkulacak bişey yok doktor alttan muayene derse kabul et bence
Edabykl Zynpeylul1616 hic bise olmuyor bende 8+1 ken alttan bakmisti aletin ucunu zaten tam girise sokuyor ileri bile gitmiyor korktugumla kaldim
Hasretsimsek1 Zynpeylul1616 ben 4+6 da alttan muayene oldum kendini kasma hiç acımıyor idrarırını yapmış ol girmeden önce önüm dışında bebek ufak olsa dahi daha net görülüyor hiç korkmana endişe etmene lüzum yok
Meryemmm-almanya Benim doktorum ilk 3 ay alttan muayene ediyo sonra karindan bakiyo korkmana gerek yok , ayni durumu bende yasadim 10 gun sonra bebek gorundu
1erkekkannesiiii Zynpeylul1616 acı vermiyor ince uzun bir alet var ucuna jel sürerek vajinal bakıyorlar zorlamıyor zaten jel kolaylaştırıyor. İlk korkmuştum ben doktor konuşa konuşa anlatarak yapmıştı acımadığını anlayınca rahat bıraktım kasınca acı oluyormuş sanırım. Doktordan çekinmeyin yeter. Alt muayenede 5 haftalık keseyi görmüştük. Eğer korkarım istemem derseniz biraz daha bekleyin göbekten de görünür bir süre sonra. Korkulacak bisey yok ama. İlk gebelikte 5-6 kez yaplmıştı bana. Muhtemelen görürler bebişi
MadameHappy34 Zynpeylul1616 2 kez gittim ikisin de de alttan baktılar..😬😬😬 daha net görüyoruz diyorlar.