Merhaba herkese , geçen haftadan beri ağrılı ishal sorunu yaşıyorum 2-3günde bir olurken şuan hergün olmaya başladı acaba salgın varmış ondan mı yoksa doğuma yakın diye mi var mı bu sorunu yaşayan , yarın doktoruma soracağım ilk olduğumda sormuştum salgın var ondandır demişti ateş yok diye sorun etmemişti ama şuan arttı endişe ettim