Arzu_uu ezgikrslyn02 yengemin kum aserdiği aklıma geldikçe buzda neymiş dedım 😂canın cekıyorsa ye canım ama az yemeğe dıkkat et hasta olma 😊
Elizansmom ezgikrslyn02 Mersin sıcaklarında bende öyleyim🫠 ama sonra boğaz ağrısı oldu iki günde geçti sonra yerini burun akıntısına tıkanıklığına bıraktı bir haftadır burun akıntısı var. Hiç yememeni öneririm
Crescent96 İlk hamileliğimde bende deli gibi buz yerdim abartmadığın sürece sıkıntı yok bence 😆 sonrası boğaz ağrısı olmasınn🙏🏼☺️
Merveofs Valla deli gibi yiyordum. Meyve sularını buz yapıp yerdim, susayinca buz küpleri yerdim… Son aylarım tam da sıcak mevsime denk geldiği için daha da fena bir istek oluşmuştu. Boll bol yedim tabi çokça da boğaz ağrısı çektim, sen kararında ye 🤭😄