Kızlar sancı veya doğumun başlaması için adacayi içen var mı acaba?
Doktorum gecen 38. Haftada gittiğim de de önermişti ama araştırdıgim da çoğu kişi içilmemesi gerektiğini hatta dogumdan sonra sütü azalttığını falan yazmış. Bugün 39. Hafta kontrolüm vardi. Ne sancı ne de acilmam yok malaesef. Ve doktorum tekrar işte yine adacayi, pilates vs önerdi. Bu sefer aldım adaçayini ama içmek için biraz tedirgin oldum. Soyle diyorum bi yandan bu kadar zararlı olsa doktor niye önersin ki. İçen kullanan oldu mu hiç acaba. Lütfen cevap verirseniz çok sevinirim