Zuzuu86 enesayazmoom bence Ayaz ve Asaf tek basına güzel ama illa Enes olucaksa Ahmet Enes uymuş sanki
Mihsu enesayazmoom aynen insanın hayalı dahi olsa ayaz koymamalı bence artık bir de doğduktan sonra da iki isimle sesleneceğinize eminseniz koylmalısınız