Bugun verdiğim tahlil sonucu betahcg sonucum bu şekilde kızlar yumurtlamanın üstünden 9 gün geçti regl tarihime 5 gün var şiddetli kasık agrısı şikayetiyle gittiğim kadın doğum doktoru hiç bşey söylemedi şuan ilaç vermem değerlerin normal adet olursan gel o şekilde tekrar bakıp ilaç yazalım dedi