Merhabalar ben bayanlar dün doğum yaptım.gece boyunca gaz sancısı oldu kurukayısı suyu içmeme rağmen o kadar gazımı atamadım kabızlık problemimi yenemedim en son çare hastane lama yaptı ondan da lavaboya çıktım ama çok fazla değil hastaneden eve geçtim ondan sonra attığım için az da olsa ama hala aynı sancı ve problem var bana önerisi olan varımdır acaba başından böyle birsry geçen varsa lütfen yardımcı olsun ne yapabilirim karnım sürekli gurul gurul