Merhaba ,öncelikle geçmiş olsun . Kullandığınız ilacın gebelikte kullanılmasinin sakıncali olmadığı kanıtlanmış sanırım ,yüksek doz olsa bile . İçinizi ferah tutun lütfen , TSH değerlerini stres de çok oynatıyor .Her şey yoluna girecektir , siz öncelikle sakin ve rahat olun.