Seymoshh Tugcekrem07 dr ları gayet iyi fakat çok yoğun bir hastane bir kaç kere gittim ve çok bekliyorsunuz randevulu olduğunuz halde buda haliyle soğutuyor insanı ben ilk bir kere esra şahindemire gittim aşırı donuk geldi sonra ebru ağırdemire gittim o iyiydi ama dediğim gibi hastanenin yoğunluğu beni farklı alternatife yönlendirdi şuan pendik medipole devam ediyorum 30.haftamda gittim son anda değiştirdim
Fsl Tugcekrem07 bende nihan hanımın takibindeyim son 10 günüm normal doğım olması için bekliyoruz herşey güzel ilerledi son 37 den sonra 2 günde bir nst ve çatı muayenesi istiyor
Edabebek Pelin kica var ben onu çok beğeniyorum ilk görüşte soğuk bı insan gibi ama ben kendisinden çok memnun kaldım ilk evlendigimden beri hep ona gittim biraz masraflı olduğu için devlete gidiyorum şuan ama imkanım olsa onda doğum yaparim
Seymoshh betul22 iyiler tabii ki fakat ersoy ve saygı harici özel alternatifi yok buda yoğunluğun başlıca sebeplerinden biri oralarda oturan için seçenek sınırlı ben yenişehir kurtköyden gdiyordum ama orada ikamet eden için fiyatıda diğer özellere göre gayet makul tercih edilebilir kesinlikle