Kızlar selam,
Adetime 8 gün kaldı yumurtlama gunumden sonra asırı kasık agrısı ve hafif bel agrısı cektım. Dünden beride karnımın ıcınde acayip bi acı var sanki bi elle sıkıyolar. Bide kabızlık başladı bugün. Belirti olabilirmi bunlar. 2 kere kimyasal gecırdım ıkısındede aynı kasık agrısını cektım ama bu karnımdakı acı ilk defa oldu.