ErdoganGamze Neslihan37_ Ya maalesef dokunmak bile yasak. Hiç kucağıma alamadım 😔 Ama kavuşmamız yakın Allahın izniyle ❤️
ErdoganGamze Asyahiraesra Şükürler olsun oksijen desteği olmadan kendi kendine nefes alabiliyormuş artık 🤲🏻 Enfeksiyon kapmış biraz. Birkaç gün de antibiyotik tedavisi için yatacak
Asyahiraesra ErdoganGamze çok sevindim yakında sizi emzirme eğitiminde çağırırlar tez zamanda çıkarsınız☺️