Rumukcum Bugun doktora gittim kendim cok zayifim kilo almiyorum ama bebegim aliyor mu diye sordum gayet normal 350 gr suanda dedi sorun yok dedi rahatlayabilir miyim?? Haftaya detayli ultrason var orada daha net gorup anlariz insallah
kuzucumoglum Rumukcum benimde 22+0 da detayliya gttim 480 dedi banada düşük geldi sordum iyi bu hafta dedi ama halada kaygım var dusuk kilosu diye