Derya Oguzhanberraselina 3-4 arası kendinden birden geçiyor biz alle viando kullandık alerji yapıyordu diğerleri , sonra bir baktım kendi gazını kendi çıkartıyor bu süreçte tek iyi gelen gaz ilacı oldu bizim için
Oguzhanberraselina Deletedmom_110 doktorum Nursel hiveys verdi canım o iyi geldi ama tamamen ne zaman biter acaba
Deletedmom_110 Oguzhanberraselina bende tam bitti diyorum ara ara yine oluyor sanırım 3-4 ay sürüyormuş bu gaz olayı
Oguzhanberraselina Deletedmom_110 hayırlısı canım bakalım sen baptın bebişi büyüttün mü nasıl geçiyor günler 🫠
Deletedmom_110 Oguzhanberraselina Güzel geçiyor teyzesi malesef bizde de ara ara gaz sorunu oluyo onun dışında bir sıkıntımız yok sen neler yapıyorsun nasıl geçiyor çok mu gazlı seninki ara ara mi oluyo
Oguzhanberraselina Deletedmom_110 çok şükür iyi olmasına sevindim canım benim bebeğim 8 gün yoğun bakımda yattı tedbır amaçlı reflü tanısı kondu Suan ıyı kusması azaldı gazda ara ara üste bakalım bugünümüze şükür 🙏
Deletedmom_110 Oguzhanberraselina yaa ciddi misin çok geçmiş olsun şu an nasıl reflü bu kadar ciddi bişey miydi ya benimkide bazen fazla kusuyor korktum şimdi
Oguzhanberraselina Deletedmom_110 valla kuzum öyleydi şimdi reflü yatağında yatıyor ve reflü şurubu kullanıcaz 6 aya kadar hassas oluyorlar seninki günde kaç kere kusuyo.Benimki 15-20 kere fışkırarak kilo alımında durmuştu hemde ishaldi ondan yattı canım 🙏
Deletedmom_110 Oguzhanberraselina Benimki emdikten sonra fazlalığı kusuyor bazen gazı varken emdikten hemen sonra fışkırtarak kusuyor gazi olduğunu anlıyorum ayy Allah bebeklerimizi korusun ya daha çok küçükler üzülüyorum durumu şu an iyi demi kilo alımı falan güzel