tugbaninmucizesi Esimle sevgili oldugumuz donemden beri kız olursa Duru Erkek olursa Aziz koyucaz diyoduk oglumuz oluyor ben Aziz Aslan koyalim diyorum ama esim yok tek isim olsun diyor onu kıramıyorum ama kendi istedigim isim olsun da istiyorum eşimi nasıl ikna edebilirim 😊
deletedmom734 tugbaninmucizesi Aziz tek başına çok güzel bir isim ismiyle yaşasın bence ikna etme :) tek isim çocuğada kolay olur nasıl olsa sen ona sğrekli.aslanım diceksin :) ♡