MadameHappy34 Merhaba kızlar son regl tarihimin ilk Günü 27 Temmuz,uygulamalar bugün icin 8+2 diyor.. uygulama da 7+6 da gittiğim de doktorumuz 7+2 haftalık dedi..😬😬hangisini takip etmeliyim???
Tubatgn MadameHappy34 canım geç döllenme olmuştur usgde o yüzden öyle çıkıyordur. Bende 5 gün önde gidiyorum. Usgye göre sayıyorum ama doğru olanı sat.
Esrauysal MadameHappy34 uygulamayı 3 4gün gerimi alacaksın yani öyle dene doktora göre yaptım bende Doğru oluyor kuzum senin tarih ne doktorun söylediği ne
tazebiranne_hg04 MadameHappy34 son adet tarihinden takip etmelisin doktor bebeğin uygun olduğu haftayı söylüyor bazen bebek geriden veya ileriden gidebiliyor o yüzden adet tarihini baz al
Esrauysal MadameHappy34 aynı ben gibi olmuşsun adet tarihim normalde 15 i ama doktorlar 24 olarak ayarladı unutmam gerektiğini yoksa 10 gün önce doğur turlar seni dedi
MadameHappy34 Esrauysal hamilelik dosyam da ki rapora 7+2 olarak yazdı..😬😬her uygulamayı açtığımda 4 gün öncesini görmek değişik hissettiriyor.
Esrauysal MadameHappy34 alışırsın kuzum doktora göre gidiyorum bende valla, geç döllenme böyle oluyor ya