mommytobe_ Sizce hangisi?? Bu isimlerdeki cocuklar asiri firlama oluyor genelde ama goze aldim ben onu 😂😂😂🙏🏻
minikturtam1 mommytobe_ bence yağız ismi cok güzel. Nasip olursa benimde bir oglum olacak. İsmini çınar koymayi düsünüyoruz. 2. Erkek olursa onun içinde yağız ismini düsündük. Oldum olası bu ismi cok severim.